چطور میتونم یک همسر خوب باشم؟

بیشتر افراد متاهل حداقل یک بار به این موضوع که چطور میتوانند یک همسر خوب و مناسب برای شریک زندگیشان باشند فکر کردند. اینکه ما به این موضوع فکر کنیم و اقدام کنیم تا فردی بهتر برای شریک زندگیمان باشیم حتما عملی پسندیده و قابل ستایش. در ادامه چند نمونه از کارهایی که شما را به فردی بهتر برای شریک زندگیتان تبدیل میکند را میتوانید بخوانید.

۱_فردی قابل اعتماد باشید.

اگر همسر شما همیشه شمارا در حال دروغ گفتن یا شکستن قول هایتان ببیند، اعتماد کردن به شما برایش سخت میشود. برای همسری بهتر شدن صادق بودن را تمرین کنید و به همسرتان ثابت کنید که به راحتی میتواند به شما اعتماد کند.

۲_خودکنترلی را تمرین کنید.

خودکنترلی به شما کمک میکند عادت های بد را ترک کنید، به هدف های کاری و زندگیتان برسید، کمک میکند که از شکستن قلب همسر و فرزندانتان جلوگیری شود.

۳_ عروس یا داماد خوبی باشید.

به پدر و مادر همسرتان احترام بگذارید و با انها وقت بگذرانید. یادتان باشد شما جزئی از خانواده انها به حساب میایید.

۴_ به خودتان عشق بورزید.

ورزش کنید، غذاهای سالم بخورید، یوگا انجام بدید، برای سلامتی و زیبایی ظاهری و درونی خود وقت بگذارید. یادتان باشد اگر همسر و فرزندان خود را دوست دارید باید سعی کنید برای انها سلامت کامل به سر ببرید.

۵_ به همسرتان احترام بگذارید.

به عقاید و اهدافش احترام بگذارید.

۶_ همسرتان را بهتر بشناسید.

چون با او ازدواج کردید به این معنی نیست که همه چیز را درباره اش میدانید، هنوز خیلی از موارد هستند که باید درباره او بدانید، چیزهایی او را ناراحت یا خوشحال میکند یا رویاهایش در زندگی.

۷_ به یکدیگر زمان کافی بدهید.

شاید شما جزو افرادی باشید که دوست دارید بعد از بگو مگوهایتان سریع به حل مشکل بپردازید اما همسرتان اینگونه نباشد، مجبورش نکنید که با شما سریع حرف بزند، صبور باشید و درک کنید، زمان و فضا به او بدهید تا او نیز ارام شود.

۸_ شنونده خوبی باشید.

با دقت به حرف های همسرتان گوش دهید. کارها را بر اساس حرف هایی که از او میشنوید انجام دهید. اگر درباره مشکلاتش حرف میزند سعی کنید باهم حلشان کنید. شنونده بودن فقط به معنای شنونده بودن نیست بلکه به حرف هایی که همسرتان میزند باید با دقت گوش دهید و به ان عمل کنید.

]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *